Google

poniedziałek, lipca 11, 2011

JAK ZAINSTALOWAĆ VIDEOCHAT SKYPE NA FACEBOOK? - PORADY



Na popularnym portalu społecznościowym Facebook można nie tylko kontaktować się już ze znajomymi za pomocą wiadomości tekstowych (via FB, konta e-mail, a nawet SMS), ale już także na żywo za pomocą najpopularniejszego programu do wideoczatowania przez internet - Skype. Twórcy tego programu napisali specjalny aplet dla Fejsbuka (inaczej plug-in, czyli wtyczka). Teraz, by cieszyć się widokiem osoby, z którą chcemy porozmawiać, nie trzeba uruchamiać dodatkowych aplikacji/wychodzić z Facebook'a.

Instalacja jest niezwykle prosta i intuicyjna. Wystarczy po zalogowaniu się na swoje konto FB wpisać w przeglądarce adres www.facebook.com/videocalling. Otworzy nam się strona z opcją "Get started" (Rozpocznij). Z listy znajomych wybieramy osobę i na pasku czata klikamy ikonkę kamery.



Facebook poprosi o skonfigurowanie (set up) wideoczata. Postępujemy według listy poleceń ściągając specjalny, wyżej wspomniany aplet (FacebookVideoChatSetup.exe) i czekamy, aż się ściągnie i automatycznie zainstaluje. Po przeładowaniu strony możemy klikając na ikony kamer wideoczatować ze znajomymi. Instalacja jest jednorazowa.

Jak przyznają autorzy FB rozszerzenie najlepiej działa w przeglądarkach internetowych Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer i Safari (Mac OS X). Na razie nie ma jeszcze wersji dla Linuksa i urządzeń mobilnych.

7 komentarzy:

  1. zainstalowalem wszystko tak jak trzeba i nie mam tej ikonki kamerki ??? wideo chat działa bo rozmawiałem juz ,ale połączyc sie moge tylko jesli ktos zadzwoni do mnie bo ja nie mam tej ikonki:/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo nie mam ikony tej kamerki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie sciagnalem wersje FacebookVideoCallSetup v1.2.203.0 - przeladowalem FB i dziala. Sprobujcie moze jeszcze wylogowac i zalogowac sie ponownie. Problemem moze byc moze jeszcze nieodpowiednia wersja przegladarki...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja raz mialam to zainstalowane, pozniej przez przypadek odinstalowalam i nie moge zainstalowac drugi raz... czy ktos moze mi pomoc???

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się uruchamia, a potem jak skończy, znika i nic się nie dzieje
    co jest grane?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja znowu niewidze drugiej osoby co z tym zrobić

    OdpowiedzUsuń

Możesz dodać swoje imię lub ksywkę! Wybierz tożsamość > Nazwa/adres URL. Pojawi się pole do wypełnienia. NIE BĄDŹ ANONIMOWY.

Popularne posty