Google

niedziela, marca 07, 2010

LG GD510 ECO SOLAR - telefon na słoneczne dni



Proekologiczny telefon LG to GD510 Eco Solar. O urządzeniu zrobiło się głośno na początku marca, gdy jeden z operatorów telefonii komórkowej zaproponował go w swojej ofercie sprzedażowej. Czy rzeczywiście ładowany na ogniwo słoneczne telefon jest tak wyjątkowy?

lg gd510 eco solarŹródło. www.onlygizmos.com
lg gd510 eco solarOgniwo słoneczne LG GD510. Źródło. www.mobilais.info

Jedynym wyróżnikiem LG GD510 Eco Solar jest właśnie ogniwo słoneczne, które pozwala naładować baterię litowo-jonową urządzenia w kryzysowej sytuacji. Oczywiście o ile słońce świeci... Z tą funkcją połączony jest wbudowana aplikacja - licznik zasadzonych drzew. Pokazuje ona ile roślin udało się posadzić (zaoszczędzić przed ścięciem), korzystając z ogniwa słonecznego, zamiast ładowania z tradycyjnej sieci energetycznej. W Polsce uda się to może w udanym sezonie letnim (czerwiec-połowa września). 10-minutowe ładowanie pozwala na przeprowadzenie 2,15-minutowej rozmowy lub 180 min. czuwania.



Dla ekomaniaków istotne będą również informacje, że aparat przypomina o pełnym naładowaniu się i konieczności odłączenia ładowarki, obudowa nie zawiera poliwinylu chlorku (PVC), i że zapakowany jest w papier z recyklingu, a instrukcja wykonana jest z tuszu sojowego.

Poza ww. GD510 nie wyróżnia się z masy aparatów dostępnych na rynku komunikacji mobilnej. Ma dotykowy ekran (tylko 400x240 pikseli i zaledwie 256 tys. kolorów), 3-megapikselowy aparat foto (bez autofokusa) z możliwością nagrywania filmów, wbudowane gniazdo kart pamięci microSD (do 16 GB), Bluetooth 2.0 i wielozakresowość (GSM/EDGE/UMTS). Są standardowe czytniki popularnych dokumentów biurowych - doc, xls, pdf, organizer, odtwarzacz multimediów, dyktafon, radio i gry. Niewątpliwą zaletą LG GD510 Eco Solar są jego kompaktowe wymiary.



41 komentarzy:

  1. Ja mam ten telefon od blisko 2 miesięcy. Jest bardzo wydajny bateria po pełnym naładowaniu trzyma 4-5 dni. Kiedy ładuję go przez baterię słoneczną przez cały dzień nie jest on w stanie naładowac się na maxa. To prawda że przez bat. słoneczną trzyma blisko 8 godzin jeżeli ładuje się 3-4h . Polecam go!!! Ciocia wzięła AVILLe i narzeka na nią(ni też się nie podoba)... Mam kartę 8GB a zajęte jest blisko 7GB różnymi plikami (gry,muzyka,filmy,tapety)to on praktycznie się nie zacina (może ułamki sekundy).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam go pare godzin :D ale mi sie bardzo podoba juz go znam na wylot jedyne co to gg niemoge w nim znalezc jak by ktos pomogl to piszcie na gg 4392110 ogolnie telefon bardzo dobry duzy wyswietlacz dobry aparat czytelny intuicyjny polecam go bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebujesz informacji o GD510 POP / ECO SOLAR?
    Odwiedź największe polskie forum tego modelu: http://www.gd510.postuj.eu/
    Ponad 2000 użytkowników gotowych odpowiedzieć na twoje pytania!
    HTTP://WWW.GD510.POSTUJ.EU

    OdpowiedzUsuń
  4. telefon fajny zwłaszcza dlatego ze jest mały tylko jeden minus- dzwięk słabej batreii który nie można wyciszyć i bateria trzyma ok 2 dni przy pisaniu i przesyłaniu plików....

    OdpowiedzUsuń
  5. jeżeli chodzi o sam telefon-okej a bateria-masakra!!! wytrzymuje max 3 dni(mało dzwonie,mało pisze),nie chce wiedzieć ile trzyma przy słuchaniu muzyki:(( Jestem niepocieszona:((

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie można kupić panel słoneczny do lg gd510? Kupiłam go miesiąc temu ale niestety nie ma panelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taka nowa baterie kontakt ze mna na gg 12596236

      Usuń
  7. Mój panel słoneczny był w pudełku z telefonem...

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie czy jak się ten panel słoneczny w tym fonie porysuje czy dalej będzie można go przez ten panel słoneczny naładować
    ??

    OdpowiedzUsuń
  9. mam telefon od miesiąca. Świetnie się sprawuje. Mam nadzieję że nie będę miał z nim zadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  10. no jestem pod wrazeniem :D
    mialam kiedys cookie ale widze ze bez porownania .. ;d
    szczerze polecam bo fonik wydaje sie byc naprawde dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również mam ten telefon od blisko 2 miesięcy, każdego dnia żałuję że go kupiłam. Nie odczytuje mi karty pamięci (żadnej) !!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam pytanie chce kupic ten telefon czy on sie opłaca?

    OdpowiedzUsuń
  13. ej jak będę 4h ładował go przez panel sł. to może się przegrzać?

    OdpowiedzUsuń
  14. sprzedam LG eco solar gg 2104276

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej!! Ludzie!! Telefon trzyma wam 2-3 dni ponieważ, najpierw należy go rozładować, a następnie ładować ŁADOWARKĄ przez 24h,wtedy telefon przy słuchaniu muzyki działa nawet tydzień. To nie są bujdy tylko prawda miałem już 9 telefonów i z każdym tak robiłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecz wyraźnie jest napisane w instrukcji, że telefon to ECO solar i nie trzeba ładować go 24h

      Usuń
  16. Właśnie. Ja mam mój tydzień i dzisiaj ranem ładowałem drugi raz a pierwszy raz perwszego dnia gdy go kupiłem. Wystarczy rozładować do końca, a później ładować min 12h ŁADOWARKĄ, lubię sobie posłuchać muzy albo w gierki pograć a i tak trzymał mi 6 dni. Naprawdę wytrzymała bateria i telefon ogólnie jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  17. czy myślicie ze wrto wziąc ten tel na 3 lata w plusie?

    OdpowiedzUsuń
  18. zastanawiam się czy kupić ten telefon, bo bardzo mi się podoba. Warto go kupić?

    OdpowiedzUsuń
  19. jak możecie mówić, że bateria słaba itp. skoro nie ładowaliście go na początku jak należy na każdej instrukcji pisze, że najpierw telefon należy rozładować a potem 12h ładować i tak bodajże 3 razy trzeba zrobić z tego co wiem... :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsza komórka jaką miałem! Jest super, ma fajne funkcje, aparat po prostu bajeczny. Komórka super, bateria - super rozwiązanie. Kocham tą komórkę!!

    OdpowiedzUsuń
  21. witam ktory telefon polecacie LG SOLAR czy LG DM360 BALI ???? GG 3134946 !! prosze o szybka odpwiedz!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam ten telefon od marca i nie narzekam ;p świetny menu intuicyjne nie łąpie zawieszki jak niektóre modele cuż wiecej powiedziec zachecam do kupowania :P Pozdro mordeczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam. Kupiłem sobie w maju tego Lg`ka.(BEZ ECO-SOLARU)Chciałbym sobie teraz dokupić ten solar.Czy jest to możliwe? Ktoś próbował?
    Ile to może kosztować? Czekam na odpowiedź tu albo na gg 1427171

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziś właśnie kupiłam eko solara:P Ładnie się przentuje, bardzo mi się podoba, panel solarny miałam w zestawie z telefonem na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Telefon generalnie OK. nie polecam osobom piszacym duzo sms przy pomocy t9. Wszytskie słowa sa z polskimi znakami, co wiaze sie z tym, ze sms sa po prostu krotsze. Bateria trzyma mi przez 1,5 dnia (przy pisaniu mniej wiecej 50 sms dziennie i rozmowie koło 5min)!!! MASAKRA!!! Z panela słonecznego korzystałam raz, jednak nie wytrzymałam do pelnego naladowania baterii.

    OdpowiedzUsuń
  26. telefon świetny
    bateria trzyma do 5 dni ( pisze ok 25 smsow dziennie i rozmawiam minimum 1 h )
    dzwięk - taki sobie.

    po 2 miesiacach nagle sam z siebie padl mi dotyk... jestem wsciekla bo tego samego dnia wyjezdzam na delegacje!!

    OdpowiedzUsuń
  27. żałuje bo mam lg kp 501 cookie! wolałabym mieć lg gd 510! Mój brat nie miał jeszcze nigdy telefonu więc może jak sobie kupi lg gd 510 to się zamieni bo zachwyca się moim nowiutkim ( 1 miesiąc) lg cookie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dużo słucham muzyki i bateria trzyma mi tylko jeden dzień! Poza tym minusem jest to (ktoś wcześniej widziałam zwrócił na to uwagę) nie da się wyciszyć dźwięku słabej baterii, a u mnie jest taka sytuacja, że jest zakaz telefonów w szkole, ale ja i tak zabieram tylko wyciszam, a nie wyłączam i by było nie dobrze gdyby nagle zaczął mi tak ''pikać''....:\

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak wybierałam telefon między cookie a solarem to początkowo wolałam cookie, ale jak zobaczyłam na żywo to zdecydowanie lepiej prezentuje się solar ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokupował ktos do lg gd510 solar? bo ja chciałem kupić sobie tego eco solara. bo na początku go niemiałem

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej telefon ten już mam ale porysowała mi się obudowa i chciałabym kupić nowa szukałam wszędzie najbardziej zależy mi żeby można było go kupić na allegro .Jezeli ktoś bedzie miał pomysł to bardzo prosze podajcie go w komentarzu .Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  32. Sprzedam Lg solarka :D Własnie tego prawie nuwka mało uzywany za 200 zł Na GWARANCJI w PLUSIE, CAŁY ZESTAW PILLLLNE !!!!! gg:32592820.... PILLLLNE !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja sie zastanawiam nad dwoma ten solar i lg bali jaki polecacie piszcie na gg 32965997

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam pytanie czy na lg gd510 solar chodzi gg?

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam Eco Solara od 9 miesięcy i wciąż jestem nim zachwycona i zadowolona. Jest mały przez co bardzo ładny. Świetnie połączona ładowarka z kablem USB, więc po prostu nie da się zgubić. Baterii słonecznej nie używam często, ale w kryzysowych sytuacjach się przydaje. Mówią,że się rysuje, ale od razu z telefonem kupiłam najtańszy pokrowiec i wciąz wygląda, jakby dopiero był wyciągnięty z pudełka:) Samego gg nie próbowałam, ale Palringo nie działa. Jedyne minusy to: w galerii wszystko wrzucone do jednego wora bez wzgledu na foldery zdjęć (dopiero w moich plikach sa uporządkowane), odwracanie się ekranu, gdy trzymam telefon bokiem i probuje pisac (dość denerwujące ;)) Bateria starcza mi zazwyczaj na 5 dni. Ogólnie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja go mam rok i bateria trzyma już 1-2dni (przy normalnym używaniu)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten telefon mam od 2 lat i jest Najlepszy .. !

    OdpowiedzUsuń

Możesz dodać swoje imię lub ksywkę! Wybierz tożsamość > Nazwa/adres URL. Pojawi się pole do wypełnienia. NIE BĄDŹ ANONIMOWY.

Popularne posty