Google

niedziela, marca 14, 2010

DYSKI SEAGATE ODZYSKIWANIE DANYCH, NAPRAWA FIRMWARE, SERVICE AREA


samsung sata (na fotce) nie mają tego problemu :)
Na początku dla uspokojenia: ODZYSKASZ DANE! I dodatkowo ODZYSKASZ DYSK TWARDY. Będzie działał dalej. Naprawa jest nieinwazyjna. Nie tracisz zatem gwarancji. Musisz tylko wybrać zaufany serwis, który zagwarantuje Ci dyskrecję.

Dotyczy: Barracuda 7200.11, Barracuda ES.2 (SATA) i DiamondMax 22

Objawy uszkodzenia Service Area: dysk zachowuje się, jakby pracował, słychać pracującą głowicą i szum obracających się talerzy (zasilanie działa), ale nie widać go w Windows XP, w Biosie. Albo są widoczne z pojemnością zero GB. Dyski padają po miesiącu, po dwóch albo po dwóch latach. Nie ma reguły.

Co musimy podać firmie zajmującej się naprawą dysków Seagate:
  • model dysku
  • numer seryjny
  • system operacyjny w komputerze, w którym pracuje dysk
  • system plików (na ogół NTFS)
  • ilość partycji

Aby znaleźć ofertę na przywrócenie życia Twojemu Seagate'owi wejdź na allegro.pl i wpisz w wyszukiwarce jedną z fraz:
  • Service Area seagate naprawa
  • naprawa dysków seagate
  • odzyskiwanie danych seagate
Ceny usług od 35 do 100 zł + koszty ubezpieczonej przesyłki. Usługodawcy na ogół zabezpieczają Twoje dane do momentu, aż potwierdzisz, że dysk wrócił z naprawy cały i możesz odczytać utracone wcześniej dane.

Komunikat firmy Seagate na ten temat: Firmware updates for Seagate i Barracuda ES.2 SATA


Dyski twarde z błędnym firmware:

SEAGATE BARRACUDA 7200.11
odzyskiwanie danych, problem, naprawa, soft, awaryjne hdd
  • ST3160813AS
  • ST3320813AS
  • ST3500620AS
  • ST3640323AS
  • ST3750330AS
  • ST31000340AS
  • ST3320613AS
  • ST3500320AS
  • ST3500820AS
  • ST3640623AS
  • ST3750630AS
  • ST31000333AS
  • ST31500341AS

Firmware:
  • AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81


SEAGATE BARRACUDA ES.2
dyski twarde wgrywanie firmware, download, nie działa hdd
  • ST3250310NS
  • ST3500320NS
  • ST3750330NS
  • ST31000340NS

SEAGATE/MAXTOR DIAMONDMAX 22
wadliwe seagate, hdd odzyskiwanie danych, wadliwe modele
  • STM31000334AS
  • STM31000340AS
  • STM3160813AS
  • STM3320614AS
  • STM3500320AS
  • STM3640323AS
  • STM3750330A

z firmware:
  • MX15 lub nowszy

SEAGATE SV35.3

nie działa, niewidoczny w bios, w windows, update firmware, aktualizacja firmware
  • ST3500320SV
  • ST31000340SV
  • ST3750330SV

dyski z firmware: SV16


SEAGATE SV35.4
naprawa firmware, service area
ST3320410SV

z firmwarem: CV11


5 komentarzy:

  1. Tak można naprawić dysk samemu- >

    http://www.hddrecovery.pl/forum/showthread.php?t=8

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie otóż, kupiłem nie cały rok temu twardy dysk st31000340as 7200.11 fm sd15 i nie wiem z jakich przyczyn odmówił posługi. Pewnego dnia po prostu włączyłem komputer PC i pojawił się dym. Od tamtej pory przestał działać! Zaniosłem go na ekspertyzę w renomowanym serwisie ,bo z tego co mi wiadomo ten dysk jest z tak zwanej „czarnej serii” czyli ma uszkodzony firmware lecz tam mi powiedzieli że nie to uległo uszkodzeniu .co mam z nim zrobić? Chciałbym się zapytać czy będzie uznana gwarancja i czy gwarancja obejmuje również odzyskanie danych! Jeżeli podlega gwarancji to proszę o wskazówki co mam dalej robić i gdzie go wysłać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dysk wywal przez okno w czorty
      nic nie będzie ci uznane, a jak będziesz namolny, to wleja ci
      moje wskazówki: wywal kompa przez okno, na serwis się obraz i wywal ich ze swoich znajomych z fejsa,
      na wszystkich, co ci zalezli za skore napisz donos do zusu, skarbówki, i gdzie sie da.

      Usuń
  3. Mam pytanie otóż, kupiłem nie cały rok temu twardy dysk st31000340as 7200.11 fm sd15 i nie wiem z jakich przyczyn odmówił posługi. Pewnego dnia po prostu włączyłem komputer PC i pojawił się dym. Od tamtej pory przestał działać! Zaniosłem go na ekspertyzę w renomowanym serwisie ,bo z tego co mi wiadomo ten dysk jest z tak zwanej „czarnej serii” czyli ma uszkodzony firmware lecz tam mi powiedzieli że nie to uległo uszkodzeniu .co mam z nim zrobić? Chciałbym się zapytać czy będzie uznana gwarancja i czy gwarancja obejmuje również odzyskanie danych! Jeżeli podlega gwarancji to proszę o wskazówki co mam dalej robić i gdzie go wysłać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można naprawić service area?

    OdpowiedzUsuń

Możesz dodać swoje imię lub ksywkę! Wybierz tożsamość > Nazwa/adres URL. Pojawi się pole do wypełnienia. NIE BĄDŹ ANONIMOWY.

Popularne posty