Niewiele jest w Polsce samochodowych GPS-ów z ekranem 7 cali. Tym mniej jest nawigacji producentów mobilnego sprzętu komputerowego. Pierwsze kroki w tej dziedzinie postawił Aristo modelem Voyager M700.
Aristo kojarzone dotychczas z notebookami i netbookami zadebiutowało w segmencie nawigacyjnym z dwoma urządzeniami GPS. X800 i M700. Ten drugi wybija się spośród "tłumu" wielkością - 7-calowy ekran to niemal podwojenie dominującej wielkości nawigacji GPS - 4,3".
Przekątna ekranu w połączeniu z wysoką (800x480 pikseli) rozdzielczością pozwala na mniej męczące oglądanie plików wideo i cyfrowych zdjęć. No i przede wszystkim udostępnione mapy wyglądają wyraźniej. A zasób kartograficzny obejmuje 44 kraje europejskie (AutoMapa Europy i AutoMapa Polski XL). Prowadzi nas popularny moduł GPS SiRFstar III, charakteryzujący się szybka pracą i sporą dokładnością.
Sterowanie opcjami Aristo M700 umożliwia Windows Mobile CE.Net 5 i dżojstik na prawym boku urządzenia. Ten ostatni wygląda jednak na niezwykle kruchy i nietrwały. Na szczęście jest pilot. Sterować można również poprzez dotykowy ekran. Polskie menu to spore ułatwienie obsługi.
Przekątna ekranu w połączeniu z wysoką (800x480 pikseli) rozdzielczością pozwala na mniej męczące oglądanie plików wideo i cyfrowych zdjęć. No i przede wszystkim udostępnione mapy wyglądają wyraźniej. A zasób kartograficzny obejmuje 44 kraje europejskie (AutoMapa Europy i AutoMapa Polski XL). Prowadzi nas popularny moduł GPS SiRFstar III, charakteryzujący się szybka pracą i sporą dokładnością.
Sterowanie opcjami Aristo M700 umożliwia Windows Mobile CE.Net 5 i dżojstik na prawym boku urządzenia. Ten ostatni wygląda jednak na niezwykle kruchy i nietrwały. Na szczęście jest pilot. Sterować można również poprzez dotykowy ekran. Polskie menu to spore ułatwienie obsługi.
Pierwsze chwile z Aristo M700
Nawigację Aristo M700 można zamienić w samochodowy transmiter systemu audio, dzięki wbudowanemu modułowi FM. Do tego wbudowany odtwarzacz mp3, z łącze USB i mamy gotowy zestaw car-audio. Niestety, model nie posiada łącza Bluetooth, co jest dziwne w dobie popularności (czytaj niskich cen) dedykowanych modułów.
Ciekawostką jest możliwość rozszerzenia możliwości M700 o kamerę cofania i alkomat.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Możesz dodać swoje imię lub ksywkę! Wybierz tożsamość > Nazwa/adres URL. Pojawi się pole do wypełnienia. NIE BĄDŹ ANONIMOWY.